[Beernerds] PCB besteld

Peter Tambach info at petertambach.com
Sat Jun 11 13:10:19 CEST 2022

Ohai beernerds!

On 6/11/22 13:04, A.P. Marijnissen wrote:
> Ik heb attachment-limit op 2mb gezet... want het lijkt erop dat mensen
> hier met plaatjes communiceren ;)

tssk, zonder plaatjes communiceren is zo 2021...

> Anyway
>
> Ik heb een bestelling van Reichelt binnen. Naast de 2 kilo wegende
> catalogus heb ik de 25 gram onderdelen ook in een doos d'rbij...X.x
>
> 2 batterij-vakken (de uitsteeksels zijn idd 'snaps', Ronnie ..je had
> gelijk)
> 1 Wemos d1 mini ..wellicht 'official' ;)
> 5x GY521 gyro bordjes
Ik neem aan dat je enkel het accelerometer gedeelte hiervan gebruikt?
Gyroscoop is totaal niet geschikt voor dit doeleind, daar de drift in
die sensoren in combinatie met de langzame verandering van de hoek van
de ispindel voor grove meetfouten zorgen bij een gyro.