[Beernerds] PCB besteld

A.P. Marijnissen contact at sociallife.org
Sat Jun 11 13:04:39 CEST 2022

Ik heb attachment-limit op 2mb gezet... want het lijkt erop dat mensen
hier met plaatjes communiceren ;)

Anyway

Ik heb een bestelling van Reichelt binnen. Naast de 2 kilo wegende
catalogus heb ik de 25 gram onderdelen ook in een doos d'rbij...X.x

2 batterij-vakken (de uitsteeksels zijn idd 'snaps', Ronnie ..je had gelijk)
1 Wemos d1 mini ..wellicht 'official' ;)
5x GY521 gyro bordjes
1x 6-hole tp4056 lipo charger bordje.

Samen met de recente stort-vloed aan Aliexpress-meuk die ook
binnendrijft is het een heeeerlijk weekend aan het worden.

--
  Arnd