[Beernerds] PCB besteld

A.P. Marijnissen contact at sociallife.org
Sun Jun 12 22:35:30 CEST 2022

On 12-06-2022 12:13, Paul Wiegmans wrote:
> Hoi,
>
> Ik heb toegang tot de techinc/ispindel_kicad repo. Ik heb de PCB gezien;
> mooi werk! ook met het logo erop.
>

> Ik vroeg me iets af. Ik heb de PCB in de 3d-viewer gezien. Gaat de PCB
> met alles erop wel in de petling passen , met aan één kant de
> batterijhouder (hoekjes afknippen) en aan de andere kant de Wemos D1
> Mini hoog op de male/female headerstrips ? We zouden het natuurlijk vast
> erop kunnen solderen met alleen male headers.

Ik zal zo's de boel inelkaar frotten. Moet vast wel passen. De tube ziet
er precies hetzelfde uit als degene die jij had laten zien.
Hij is alleen geen 34 maar 33mm binnendiameter.. Zal vassst wel wel
loslopen.

> Arnd, hoe maak ik een nette link naar de subpagina?

Het handigste is als je handmatig zelf de URL van de pagina intikt.

dus:

wiki.techinc.nl/hoofdpagina
dan tik je
wiki.techinc.nl/hoofdpagina/subpagina

dan zegt ie dat ie niet bestaat en of je hem wilt aanmaken.

Afaik is de WIKI syntax voor een interne wiki-link:
[[hoodpagina/subpagina beschrijving van het onderwerp]] oid
Wellicht met een '|' ertussen. Ben het even kwijt.

--
  Arnd