[Beernerds] PCB besteld

Paul Wiegmans sikkepitje at gmail.com
Sun Jun 12 12:13:55 CEST 2022

Hoi,

Ik heb toegang tot de techinc/ispindel_kicad repo. Ik heb de PCB gezien;
mooi werk! ook met het logo erop.

Ik vroeg me iets af. Ik heb de PCB in de 3d-viewer gezien. Gaat de PCB met
alles erop wel in de petling passen , met aan één kant de batterijhouder
(hoekjes afknippen) en aan de andere kant de Wemos D1 Mini hoog op de
male/female headerstrips ? We zouden het natuurlijk vast erop kunnen
solderen met alleen male headers.

Arnd, hoe maak ik een nette link naar de subpagina?

groetjes, Paul