[Beernerds] pcb v2

Paul Wiegmans sikkepitje at gmail.com
Wed Sep 14 21:19:25 CEST 2022

Hoi ,

Succes! mijn Techinc-iSpindel werkt nu ook. Ik had een paar TP4056 charger
board besteld en die op de ispindel vervangen, maar zonder resultaat. Het
bleek dat de batterij (toch) geen contact maakte in de batterijhouder. Ik
wist zeker dat ik hem al had bijgebogen, maar blijkbaar niet genoeg.
Opladen en runnen werkt nu goed. Ik moet hem wel uitzetten voor het opladen
maar zal die diode eraf halen. .

Ik zou graag ook zo'n v2 PCB willen bestukken. Hebben we nu genoeg
componenten daarvoor?

En ook: Justa, wil je me een tikkie sturen voor de gemaakte kosten voor
mijn ispindel, of hoe wil je dat verrekenen?

met vriendelijke groeten,
Paul Wiegmans 🐬