[Beernerds] Great success!

Paul Wiegmans sikkepitje at gmail.com
Sun Jun 26 17:40:27 CEST 2022

Merkwaardig dat MQTT de eenheid erbij verzint. Ik vraag me af waar dat dan
vandaan komt. Ik weet dat in Ubidots dashboard mogelijk is om zelf in te
stellen.

Ik hou graag de techinc-wiki aan om de handleiding te ontwikkelen tot volle
wasdom. Mediawiki is fijn om in te prutsen. De titel zegt het al duidelijk
dat het in Nederlands is. Pas als het compleet is, dan lijkt het me goed om
ook op het KWBG forum te delen.

Blij met firmware 7.2.0 . Een aantal interessante toevoegingen in services
types.

Ik kom graag woensdag even buurten op techinc.
Wellicht is het handig om vast de soldeerbout mee te nemen.

met vriendelijke groeten,
Paul Wiegmans 🐬

Op zo 26 jun. 2022 om 17:15 schreef A.P. Marijnissen <contact at sociallife.org