[Beernerds] besteld: conrad: bat43 (!), 18650's en REED's

Arnd Marijnissen contact at sociallife.org
Fri Jun 24 16:27:21 CEST 2022

Hoi

Ik heb 20 Bat43 (yay) besteld
Ik heb geloof ik 3 18650's besteld; twee van veel-te-duur, eentje wat
goedkoper maar die heeft een shutoff-pcb er in die de boel uitzet als er
geen stroom getrokken word. Lijkt me een potentieel probleem voor iets
in long-time deepsleep; maar wilde 't eens testen.

Verder heb ik een stel reeds besteld in glas-buis vorm, ong 14mm lang;
de footprint is ong 20.3mm lang (gat-gat afstand)..dus dat werkt... de
draden zijn lang genoeg.

Gaan't'zien

Heb nog niet een reset-test met de bat48 gedaan overigens ;)

--
  Arnd