[Beernerds] De mailinglist voor ons iSpindel geneuzel

Arnd Marijnissen contact at sociallife.org
Wed Jun 8 13:02:21 CEST 2022

On 6/8/22 12:57 PM, Arnd Marijnissen wrote:

> Ik...denk dat het de EG 1247 moet zijn.
>
> Da's een onderdeel wat haakse montage heeft, 8.2mm totale lengte, 2mm
> raster.
>
> De EG1218 is een recht-opstaande schakelaar.
> Zie:
> https://nl.mouser.com/datasheet/2/140/ESCH_S_A0005350660_1-2548076.pdf

Kijk aan....
Op de web-pagina van TheJeffreyPCB staat een amazon-link in de 'Shopping
list' voor de switch.
https://www.opensourcedistilling.com/ispindel/

De link naar amazon laat een andere switch zien:
https://www.amazon.com/20PCS-SK12D07VG3-Switch-Toggle-Handle/dp/B07T8P8GZY

Da's de SK12D07VG3, lijkt erg op de part-numbers op die aliexpress link
Reichelt kent 'm helaas niet en lijkt ook geen 2mm raster switches te
hebben.

--
  Arnd