[Beernerds] De mailinglist voor ons iSpindel geneuzel

Arnd Marijnissen contact at sociallife.org
Wed Jun 8 12:53:22 CEST 2022

Welkom ;)

Als je dit leest....dan werkt het

Als je dit niet leest, dan is het stuk. Stuur dan even een mailtje erover ;)

Ik heb 10 PETLING's besteld (Petling XXL, geocaching shop. Zeggen 33mm
binnenin te zijn in de beschrijving.

https://www.geocachingshop.nl/nl/petling-xxl-cache-container

Ik heb ook, voor m'n eigen nerd-genoegens, een paar ESP32 'd1-minis'
besteld... om te zien wat dat doet

Ik zal m'n eigen esp8266 d1 mini's opzoeken en m'n TP4056's eens langs
de referentie-footprint leggen.

Op dat vlak kwam ik hetvolgende overigens tegen:

https://secondlifestorage.com/index.php?threads/variants-of-tp4056.511/

Gaat over varianten van de PCB.. met meer/minder chips..etc.
Interessant om eens door te lezen.

Verder bestel ik nu wat spul op Reichelt.. Ik zoek nog een schakelaartje
wat zou kunnen passen. De EG1218 is niet op Reichelt te vinden.

op ali-express kom ik dit tegen:
https://www.aliexpress.com/item/4001202080623.html

De SK-22D07 2P2T lijkt ideaal

De SK-1sD07Vg4 1p2t is...volgens mij gelijk,...dunno

Iets vinden wat eerder dan eind juli binnen is word lastig.

De originele switch (eg 1218) heeft overigens een andere footprint
zonder de twee buitenste stress-relief mounts. Scheelt ruimte op de PCB
die op dat punt best krap lijkt.

--
  Arnd