[Beernerds] pcb v2

Paul Wiegmans sikkepitje at gmail.com
Sun Jul 10 22:55:38 CEST 2022

Ik heb vandaag succes met het flashen van 2 D1 mini’s met de nieuwste firmware 7.2.1 en terwijl ze op female headers waren gesoldeerd heb ik ze getest op de pcb en deze werken ook prima. Zelfs de d1 mini  besteld door Arnd deed het uiteindelijk ook op de pcb. Nou past  dat zo niet in de petling dus nu is het even voor mij zaak om één vast te solderen. Allemaal meer werk maar