[Beernerds] pcb v2

əᴉuuoɹ b at thoorn.com
Thu Jul 7 16:18:05 CEST 2022

Hoi Beer nerds,

ben bezig geweest met pcb versie 2

- values voor de weestanden toegevoegd
- logo kwbg in solder mask zodat deze in koper zichtbaar is
  logo had veel schaduw en andere details die niet echt werken in de mask
  dus heb een simpele versie gemaakt
- heb +/- toegevoegd in de batterij footprint in het midden

todo
- reed switch footprint met een cutout zodat de reed switch in de pcb ligt
  en er makkelijk op te solderen is met solder pads ipv through hole zoals
in v1

en natuurlijk plaatjes, want ik praat in plaatjes

@Sikkepitje is het nog gelukt om jou ispindel aan de praat te krijgen?

Ik wil binnenkort met een pannetje suikerwater gaan calibreren. Ik
kan binnenkort eens een kilo suiker meenemen naar techinc dan kunnen
we er meerdere tegelijk calibreren als jullie tijd/zin hebben.
Was er gisteren niet want ik moest in quarantaine, mijn
vrouw heeft covid.

groeten
einnor